Tuesday 15 March 2011

Game Facebook Untuk 16+???


game untuk jurusan agroteknologi


budak BB & PKA
                                                                                                    
in ada satu cerita, pagi sabtu 2 saya outing la ngan member saya yg lain ...seperti bisa 1st place yg kitorang kan p kat api2,nak main game ngan on9 jap untuk hilangkan rasa rindu maklumlah budak asrama kan kampung lagi 2.smpi kat CC ambil la pc 37 bayar 1.50 utk sejam kira murah la 2.bagi kebiasaan saya,saya akan on9 dulu nak tgk msg dri kwn then baru main cs.lepas 20 minit main dtg la sorang laki tua...dia on ja pc 2 pastu tekan shortcut utk buka fail2 tmpt game lan.dlm hati saya ni msti bnyk b'latih cs..x lam lps 2 dya pn buka fb ..ikut hati nak saya tegur "on9 dgn awek" oleh krna saya ni penakut,tengok ja tangan org 2 berurat cam cacing hijau menjalar kat tangan dia...jadi saya diamkan saja,stelah dia puas on9 x tau dgn janda mana,dia pn buka farmvill..saya x brapa t'kejut la yg pelik camna dia x malu buka game 2 kat cc dgn dikelilingi pemain cs,dota dan left4dead...stelah dia puas bermain saya pn beranikan diri saya untuk menanya beberapa soalan kepada dia ,apa yg bestnya main game farmvill?

jawapan orang 2 = 

1. dapat menanam banyak sayur untuk dijadikan lauk malam nnti
2. dapat excercise membaja,mengembur tanah,angkat cangkul & siram bunga taik ayam
3. x perlu bnyk tenaga yg digunakan kerana ikut bajet yg kita ada klu ada rm 1.50 jdi 1jam ja la kita berkerja
4. x perlu b'susah payah mengambil krusus kat luar sana ttg cara2 nak menanam bunga taik ayam, bunga taik kuda  /bunga taik korang
5. game ni bnyk manfaat tapi sayangnya hnya utk org 16+.


abis ja org 2 jln, saya pn t'fikir ada juga gunanya main game fb ni, cthnya saya jurusan lain nak ambil bidang kejuruteraan awam ( maklumlah saya ni gagal math time pmr jdi x dpt masuk PKA)..   jdi saya hnya perlu main cityville...game fb mmg bnyk faedahnya....                                                
        

























































No comments:

Post a Comment