Thursday, 17 March 2011

TOP 10 : Lelaki Paling Popular Bulan Mac 2011



                   10. TANO

Pemain bola sepak & ahli rmh sukan "DELTA"

                             9. SYUKREEE @ KOMODO
Antara gangster teknik likas, malar muka org ni ada di tapak perhimpunan krna slalu ditahan ckg


                                          8. TUMIRAN

Tahniah kpd org ni krna baru masuk teknik likas dah dpt msuk carta top 10
          kelebihan: mnjdi kegilaan pengawas prmpn
like a good boy
lagu kegemaran:selagi ada rindu


                          7. KHOLIS @ KHOLUS

Sepa x kenal abang SPM study group & pengkhianat kls PKM
ayat kegemaran: dia pandang saya dengan penuh kasih sayang



                                           6. FIEQ QURIE
Dia ni ^$*%&##^&%^@$)&&^$##!

                                     5. Shidqiyah Shifwah

Ahli G-2 & mrpkn pengkhianat PKA
kelebihan:mpunyai rmi geng 1 dari g-2 & 1 lgi H-7


                        4. Kuntum
Budak BB
kelebihan : rmi geng 



                                   3. WINCENTBERT
Sepa x kenal hero teknik likas & slalu bawa tngki oksigen smasa b'lari


                 2. SHAHLEY @ NYAMUK

Org ni popular dgn gelaran nyamuk
kelebihan:ahli pkm
wakil KAT IDOL sm teknik likas
ayat kegemaran:hina la saya,hensem la kau tu,ya2 jelek la aku ni & b'mcm2 lagi






1.                    ANARNSOR


YAYAYAYA..Seperti yg korang sume tau dia ni mmg xda tandingan
nama timbangan: ABG ANA
status: dah berpunya



ni semua adalah hasil kajian saya dalam bulan Mac ni.....









  








2 comments:

  1. AHHAHAHAHHAHAHAHA....
    paling lawak...
    semat gila..
    ~~paling mantap la tw pic kntum 2...kw ny,..cua la pic laen...
    ~~anansor ny bha..ahahahhaaha
    ~~chepa 2 tano??
    ~~kw culik 2 kan gmbr tumiran 2...ahahahahahhahaha

    ReplyDelete
  2. tano bh..x kn kw x knl..aq x add tumiran d fb aq jdi ambil ja la gmbr profile dia..hahaha

    ReplyDelete